Plati?
Acceptăm majoritatea cardurile de credit (Visa, Mastercard, etc). Totodată plata se poate face ramburs sau prin transfer bancar.
Site-ul nostru folosește SSL, ceea ce asigură faptul că datele de navigare și cumpărăturile sunt făcute în perfectă siguranță.
Livrare?
Produsele noastre pot fi livrate pe întreg teritoriul României, cât și în majoritatea țărilor din UE.
bonno colaborează cu firma de curierat Sameday pentru a expedia colete pe teritoriul României, iar pentru livrări internaționale cu firma de curierat DHL.
Pentru comenzile de peste 300 de RON livrarea este gratuită. Pentru comenzile ce nu depășesc valoare de 300 RON costul de livrare este de 19.99 RON.
Toate comenzile efectuate până la ora 17 în zilele lucrătoare sunt expediate in aceeași zi. Comenzile plasate după ora 17 sunt expediate în următoarea zi lucrătoare. În mod obișnuit majoritatea comenzilor sunt livrate in decurs de 24 de ore de la expediere. În perioadele aglomerate (de sărbători, Black Friday) durata expedierii poate ajunge la 4 zile.
În cazul coletelor livrate prin Sameday ce nu au putut fi predate destinatarului, curierul va face și o a doua încercare de expediere.
Desigur! Pentru toate comenzile expediate prin Sameday poți urmări starea expediției prin verificarea AWB-ului pe care îl poți găsi in istoricul comenzilor tale.
Retururi?
Da! Ne dorim ca toti clientii nostri să aibă în posesia lor numai produse de care sunt pe deplin încântati. Dacă produse achiziționate nu sunt pe placul tău din orice motiv, poți face schimbul/returul gratuit direct din contul tău.
Pentru a-ți putea oferi o experientă plăcută de la început și până la final am creat un proces simplu de schimb/retur, iar în doar câteva click-uri totul este gata. Parcurge pașii formularului de retur din contul tău în termen de 14 de zile de la recepția produselor, iar noi vom trimite un curier către adresa menționată de tine pentru a ridica coletul.
Nu, acest lucru nu este necesar. Cererea de ridicare a returului va fi plasată de noi. În cazul în care optezi să faci acest lucru, bonnonu poate acoperi taxele de transport ale coletului.
Este necesar ca produsele ce urmează a fi returnate să fie ambalate corespunzător. Coletul trebuie sigilat, fie prin ambalarea sa într-un plic de livrare sau prin ambalarea intr-o punga, astfel încât integritatea cutiei sa nu fie compromisa si conținutul să nu se piardă pe durata transportului.
Curierul va genera un awb pentru coletul tău de îndată ce intră în posesia sa.
Din păcate firma de curierat nu oferă opțiunea de a programa ridicarea returului de la clienți. Curierii sunt cei responsabili de gestionarea acestui aspect.
- În cazul comenzilor cu plata efectuată prin card bancar sau transfer bancar contravaloarea va fi restituită în același cont din care a fost efectuată plata.
- În cazul comenzilor efectuate cu plata prin Ramburs trebuie să ne comunicați datele dumneavoastră bancare în format IBAN pentru a vă putea restitui contravaloarea în cont.
Îți vom înapoia suma achitată pentru produse de îndată ce le vom avea înapoi în posesia noastră.
Alte Întrebări?
Nu ezita să ne contactezi pentru orice nelămurire fie telefonic, fie prin email la adresa comenzii@bonno.ro. De asemenea, îți stăm la dispoziție și pe rețelele de social media Facebook și Instagram.